dinsdag 22 september 2009

Hype?

Een explosie aan artikelen over e-books en -readers.
Vanochtend weer een artikel in de Volkskrant: http://tinyurl.com/lmfr37
De proef op de som nemen, noemen ze dat...er wordt welgeteld aan drie mensen om hun mening gevraagd.
In elk artikel worden ook wat merken opgesomd, geheugencapaciteit en (niet onbelangrijk) de kosten. Zitten de fabrikanten hier soms achter? Media-offensief?
Het lijkt wel of ik er niet aan kan ontkomen: aanbiedingen bij electronicazaken, artikelen in de krant (maar die lees ik nog analoog ;) )

En toch, het leukste blijft toch met een vriendin naar de ABC en Waterstone's boeken uitzoeken, prijzen vergelijken en ons druk maken om de oplichtingspraktijken van Waterstone's (waar ze nog steeds denken dat £ 1 gelijk staat aan € 2).
"Heb jij de nieuwe Jasper Fforde al gedownload" bekt toch niet zo lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen