vrijdag 5 november 2010

Ding 15 Google Maps/Streetview

Ha, een Ding dat ik nog niet (officieel) gedaan had!

Wat betreft toepassingen voor de bibliotheek kan ik heel kort zijn: zowel het voorbeeld van de bibliotheken in Vlaanderen als de bibliotheek in Maasland zijn mijns inziens makkelijk toepasbaar voor Bibliotheek Nederland en onze eigen vestigingen. Dus: actiepuntje voor een van de werkgroepen.

Privé heb ik Google Maps aan het Patagonië-Rapa Nui fotoalbum in mijn Picasa-account gekoppeld. Waarbij ik er wel achter kwam dat zelfs Google niet alles weet: grote delen van de zuidelijke Andes en Paaseiland zijn nog niet ontsloten.

En mocht iemand nog interesse hebben in een split-level in Engeland (ooit bewoond door Dé Wreker Patrick Macnee), dan is
dit een mooie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten