woensdag 12 mei 2010

Coachen

Het coachen van deze club 23Dingetjes vind ik hartstikke leuk. Al ben ik af en toe wel wat streng volgens mij...maar ik hoop jullie te stimuleren om 23Dingen af te maken door de volgende mededeling: het cadeau is binnen! Zoveel en zo groot en zo leuk (!) dat ik het niet op het werk kan laten staan, maar mee naar huis heb genomen. Twiettwiet en MCSlasaus vroegen toepasselijk of ik daarvoor een coach nodig had ;) Dus doe je best, je bent er bijna!

Intussen probeer ik mezelf door een voortaan nicotinevrij leven te coachen...en dat in een periode waarin de BIS-enquete ingevuld moet worden...en Zomer65 een beroep doet op mijn praktisch afwezige wiskundetalent...

Als 'coachen' staat voor 'hart onder de riem', dan helpt het volgende:

4 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor je stimulerende woorden. Ik vind 23 dingen nog steeds leuk om te doen.
    Het is veel..veel tijd , veel lezen, maar ook veel plezier.
    Een leven zonder nicotine is ook veel ....meer lucht, meer smaak en meer reuk.
    Volhouden dus!
    Dank je wel ook voor het kippenvelmakende muziekfragment. Ga meer van haar zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je het coachen zo enthousiast hebt opgepakt. Er gaan nog meer medewerkers van KW volgen en die verdienen allemaal zulke goeie coaches als Sanneke en Jolanda.
    Goed trouwens dat je alleen nog maar gebruik maakt van de patio om van het weer te genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoop dat het nicotinevrije leven nog steeds door gaat? Ik vind het razend knap van je.
    Wat het coachen betreft: las ik vandaag ook ergens iets over een zweepje? Ik bedoel te zeggen dat je het hartstikke goed gedaan hebt. Ook de volgende groep zal jouw ervarenheid weer ondervinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. keep up the spirit Angel, dat wiskundig talent van jou is net zo goed als dat van mij... samen komen we een heel eind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen