maandag 12 april 2010

Ont-Botsing

Door het op afstand (ik móet het niet af hebben vóór een bepaalde datum) meedoen aan 23Dingen, ben ik wel weer aan het Denken gezet.
Waar ik vorig jaar schreef over het "niet met hele hebben en houwen op internet" en vooral het Botsen, zit ik er nu anders in.
Ik neem veel meer de tijd om de diverse applicaties te bekijken en vooral te gebruiken. Of niet te gebruiken.
Zo heb ik mijn Netvibes account opgeheven en ben GoogleReader/IGoogle gaan gebruiken. En ik kijk, én lees dus veel meer. Netvibes is naar mijn idee een veel te zware website, zeker als je er veel feeds opzet.
Mijn Flickr-account heb ik opgeschoond (zie de onderste diavoorstelling op m'n blog), en Picasa toegevoegd. Een mij totaal onbekende Fransman heeft een reactie bij één van de Flickr-foto's gezet. En ik vind dat ontzettend leuk (maar het is dan ook een positieve reactie).
Zit vandaag helemaal in LibraryThing, en mijn handen jeuken om mijn biebje ook bij te werken. Ik heb ook nieuwe dingen daar ontdekt (zie ook het andere blog van vandaag), zoals de Unsuggestions. Wat zal er naar verwachting niet in mijn bieb zitten, erg grappig en het klopt ook nog.
Met het oog op de Botsing van vorig jaar: dit zijn vooral Angel-privé Dingen.
De Angel-werk Dingen komen ook nog wel aan de beurt...

En met dank aan Stekelroosje naar Huis Marseille geweest; dit blijft de mooiste:
Stellar "Eggs" Emerge from Molecular Cloud: Closeup of Evaporating Globules in M16
Source: Hubblesite.org

1 opmerking:

  1. Prachtige foto's zijn daar opgehangen. Ik heb zelf geen foto's daar gemaakt, maar eentje overgenomen van de website. Leuk om te lezen dat je er ook bent geweest. Stekelroosje

    BeantwoordenVerwijderen