vrijdag 11 september 2009

Vrijdagavond en zowaar even tijd om een eerste blog te maken. Wat doet dit met me? Ik vind het spannender dan ik dacht.
In de eerste plaats: mijn "hele hebben en houwen" hoeft van mij namelijk niet digitaal rond te zweven en ik heb dus prompt aangegeven dat de zoekmachines mijn blog niet kunnen/mogen vinden...
In de tweede plaats: aan iets nieuws beginnen is altijd spannend (kan ik het wel?)

Ik neem me voor om hier de tijd voor te nemen en alles rustig uit te zoeken en te lezen. De klanten vanavond leiden me ook af en dat gaf me mooi de tijd om rustig na te denken over dit blog.

How's this for a start?

Angelonmychest

2 opmerkingen:

  1. Wow, mooie foto op je blog. Krachtig. Coole naam. Ben benieuwd wie de figuur op de foto is en waarom je deze intrigerende naam hebt gekozen. Succes met 23dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En toch heb ik je gevonden Angelonmychest :)
    Je begint al goed!

    BeantwoordenVerwijderen