vrijdag 12 oktober 2012

VerdiepDingen 2.0


En opnieuw gaan medewerkers van Kennemerwaard Verdiepen. In totaal zullen de komende maanden 15 VerdiepDingen de revue passeren. Sommigen kennen we al, anderen zijn helemaal nieuw.

Het maakt wel dat 'Dingen' en 'coach' deze maanden mijn stopwoordjes zullen zijn: de derde groep klanten van Kennemerwaard is inmiddels bezig met de publiekscursus 7Dingen, ik help een handje mee bij de eerste groep Waterlandse deelnemers aan 7Dingen, en ik ben één van de coaches bij deze VerdiepDingen cursus.

Hoe ik zal reageren? Als Verdieper: met interesse. Als coach: met zweepje ;)
Ik wens alle DingenDeelnemers veel plezier de komende maanden!

4 opmerkingen:

  1. één voordeel: je hoeft niet te denken 'waar gaat het ook alweer over' omdat je er helemaal hartstikke middenin zit! Jij ook veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt eerder: met welk account ben ik aangemeld en welk wachtwoord hoorde daar ook al weer bij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe zou je leven er uitzien zonder dingen? Dat van mij kan ik me inmiddels niet meer zonder voorstellen. Veel succes en plezier met de nieuwe ronde VerdiepDingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @23 dingen ProBiblio: ik ook niet! Naam veranderen in AngelDingeloos? Gruwel

    BeantwoordenVerwijderen